Thursday, January 6

Segmen 2011: Mereka berkata



Alamak..aku telah menjebakkan diriku dalam dunia contest-mengontest alam maya buat pertama kalinya…huhu. Berdebar pun ade. Lapar pun ade. Ape yang nak tulih nih?

Ok. Ginila ceriteranya kot. 
 
Velkommen til min blog. Tak for at se denne hjemmeside. Dette er 'Dari Kelate Ke Copenhagen' blog. Nyde at læse den!

MEREKA KATA….hidup ini indah. Namun semua tak seindah yang digambarkan.

Adakala gerimis mengundang, awan mega berarak songsang, lantas mencurah titisan hujan. Membasahi segenap jalan.

Tatkala mencari sinar kebahagian, ada cabaran dan dugaan menghalang. Ombak lautan tidak sentiasa tenang. Kadang-kadang ada taufan. Perlu membuat segala persediaan. Semoga sentiasa dalam ketenangan.  Itulah lumrah alam.

Seringkali perut pun berdendang, lantas ku mencari kudapan. Perut pun kenyang. Hati pun senang. Cuba beradu contest Bro Ben, macam ni boleh ke menang???!
 

7 comments:

  1. salam... Selamat berkenalan & happy blogging (^_^)

    ReplyDelete
  2. @Hanis MY: Yep.TQ.first time...huhu
    @s.y.a.r.q: Hepy Jogging

    ReplyDelete
  3. slm perkenalan dari saya..:)

    ReplyDelete
  4. suke btol lah bace blog dari obersee ni..terasa mcm berada kat sana...hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...