Saturday, February 12

Masa Kecederaan : Contest & GA Special Dari Denmark

Nampaknya tinggal 95 Jam, 59 min & 58 saat lagi sebelum penyertaan contest & GA Special From Denmark ditutup. Maka, malang dan rugi lah orang-orang yang tidak sertai contest & GA ini.

Penyertaan setakat ini (12 Feb) agak hangat iaitu sepanas 31oC dengan terdapat 31 pemantun, namun belum cukup panas untuk merebus telur. Senarai peserta dilistkan sepertimana dibahagian sidebar blog ini.

Pihak ketua juri masih belum berani mengumumkan apakah hadiah utama yang cukup misteri itu. Kata juri tersebut biarlah rahsia.. Namun tempat ke-2 & Ke-3 masih kekal seperti mana yang diuar-uarkan.

Pada awalnya pihak juri ingin memberikan T-Shirt ‘Café Batu Keras’ sebagai hadiah utama. Namun, macam tak sesuai plak. Seakan menyokong Café Batu Keras København pula..

Syarat2 penyertaan masih lagi sama, namun atas permintaan ramai syarat dilonggar sedikit, maka semua pemantun dari walau apa-pun warganegara boleh menyertainya termasuklah dari Brunei, Indonesia, Singapura mahupunTimbuktu dan dll.

Sedikit tips dari penganjur : Ketua Juri adalah Pn Alafiza. Maka sedikit sebanyak pujian terhadap beliau mungkin akan mengugat konsentrasi beliau sewaktu pemilihan pemenang dan mungkin akan menambahkan markah bonus bagi penyertaan anda...

Ingat, tutup kedai adalah pada pada 16.02.2011 Jam 11:59 pm waktu Malaysia (Jam 6:59pm waktu Denmark)..
Nak join? Kelik Sini

11 comments:

  1. alah bro imran x cakap awal2 kena bodek :P

    kalau tak awal2 lagi dah bodek kasi cair punyaa..:D

    ReplyDelete
  2. no no no.. mn leh rasuah.. hahaha!!

    ReplyDelete
  3. alahai.. nak reserve!!.. heheh =p

    ReplyDelete
  4. tak gheti la nak kipas2 ni..
    hahaha..

    ReplyDelete
  5. xboleh rasuah ke??:P
    baru nak kasi puji tadi:DD

    ReplyDelete
  6. tu hint je..semuanya bergantung kpd ketua juri..huhu

    ReplyDelete
  7. dub dab dub dab..hope pantun dla mnjadi pilihan..Amin ^__^

    ReplyDelete
  8. oh tgh proses update yer :) ok xape2..btw thanks dah jenguk entry sy :)

    ReplyDelete
  9. @HadifaR_R: haraf maaf. Penyertaan anda sebenarnya tidak tercicir cuma terlupa dimasukkan dalam list pada sidebar..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...