Monday, January 3

Magic In The Air

Tahun 2010 menutupkan tirainya dengan rela dan memberi laluan kepada Tahun 2011 yang bertandang sambil tersenyum. Sebagai penutup 2010, warga Melayu di Denmark bersepakat untuk berkunjung ke rumah Pak Herman di Nivå iaitu dengan jarak hanya 24 min memandu kereta Ford dari Virum.

Sementara menunggu jam mencecah ke angka 12, kami sempat mengadakan beberapa aktiviti seperti makan-makan, cabutan hadiah misteri serta sesi beradu suara dan juga sesi makan lagi. Kami juga sempat bermain Bingo sehingga jam 2.30am sebelum tiba di rumah jam 4.24am.

Namun, upacara membakar duit bunga api telah diganggu oleh sang angin yang menderu sekuatnya sebagai tanda protes masih sayangkan Tahun 2010. Berikut panorama bunga api yang sempat dicaptured oleh Photographer Pn Alafiza dengan kamera cap ayam kami (Nikon CoolpiX S4000). 
Fast & Furious
Simpul hati
Anak belut berenang
Rambut Kerinting
Dot-dot
Pokok
Obor-obor
...next post : Rakyat Malaysia Menang Bola

1 comment:

  1. Нeуа! I геаlizе this
    is sort οf off-tоρic hoωevеr I nеedеd to аsk.
    Dοes manаging a ωеll-estаbliѕhed webѕite liκe уours requirе а lοt оf
    woгk? І am brand neω tο oреratіng a
    blog but I ԁo write in my jouгnal on а dаily bаsiѕ.
    I'd like to start a blog so I will be able to share my own experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!

    Have a look at my web page; how to increase height

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...